Vil du skifte skole?

- Og går du i 8. klases?

Vil du også gerne dimittere fra Sankt Knud Lavard Skole?

Helt ekstraordinært har vi plads i vores nuværende 8. klasse – den kommende 9. klasse i skoleåret 2024-25.

Leder du efter et spændende udskolingsforløb med fokus på læring og forberedelse til at skulle i gymnasiet?
Så kan Sankt Knud Lavard Skole være en mulighed.

Ønsker du at styrke din faglighed, har vi en 8. kl. hvor eleverne vil hinanden, og gerne tager imod nye klassekammerater.

Mere om 8. klasse

I 8. klasse sparer klassen sammen til studieturen i 9. kl. gennem forskellige aktiviteter.

8. Klasse står for 9. klasses dimissionsmiddag – og glæder sig til, at det er deres tur til at blive fejret næste år.

I 9. klasse skal klassen på studietur til Rom, og de har som skolens ældste klasse en del opgaver, de varetager. Fx er det 9. klasse, der arrangerer fastelavn for udskolingen.

Nye muligheder

Ser du efter en 8. klasse med muligheder for nye fællesskaber, nye kammerater og et læringsmiljø, hvor vi forventer, at du også har lyst til at byde ind, så kom og hør om vores skole – og få mulighed for prøve-uge.

Du er også velkommen til at ringe til skolen og få en aftale med skoleleder Christa Bonde.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Mange hilsener

Christa Bonde 45856240