Velkommen til Sankt Knud Lavard skole

Vores fakta

Her får du et overblik over skolens faktuelle oplysninger. Hvis du har uddybende spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os.

Elevtal på Skolen

Elevtallet 5.9.2023: 188

Elever pr. klasse

Klassekvotienten er 22 elever. I enkelte klasser er der færre elever og i særlige tilfælde kan der gå op til 23 elever pr. klasse.

Elever med katolsk baggrund

På Sankt Knud Lavard skole er ca. 1/3 af eleverne katolikker. De senere år har antallet af de katolske elever ligget mellem 30-40%.

Om os Sankt Knud Lavard Skole

Familier, der vælger Sankt Knud Lavard Skole, kommer med vidt forskellig baggrund. Her kommer elever fra forskellige lande og med forskellig religion. Fælles for familierne er, at de kan stå inde for skolens værdigrundlag.

Det betyder, at vi på skolen har en dejlig mangfoldighed i et internationalt miljø – til stor glæde for alle. Vi inviterer forældrene til en indmeldelsessamtale med skoleleder Christa Bonde, så de har mulighed for at høre mere om skolen, og så forventninger kan afstemmes.

Lærere
Pædagoger og pædagogmedhjælpere